woensdag 13 april 2011

23 archiefdingen

U had het min of meer al geraden: ook ik ben bezig met 23 archiefdingen. Heb me net verdiept in RSS-feeds.
Nou, die zijn dus net zo handig als dat ik al had verwacht. Alleen wist ik (nog) niet dat het zo weinig tijd in beslag nam. Heb Google reader als reader gekozen; aantal feeds gesubscribed en vervolgens de abonnementen netjes in verschillende mappen gerangschikt. Heb alleen nog niet door hoe iGoogle nu in dit verhaal past, op die app cq. site gebeurt nog te veel voor een nieuwkomer als ik, zodat ik daar ff een tijdje op moet focussen. [update: heb inmiddels gevonden hoe GR te benaderen vanaf iG, ach ja...]

het Archiefforum laat ik echter voorlopig voor wat het is (qua RSS), daar wil ik pas feeds van wanneer ik me ingelezen heb. Anders wordt mijn reader overspoeld. En zoals het filmpje van Comon Craft zegt: “‘t is verslavend”.
Ben benieuwd hoe lang ik nog over de volgende Dingen ga doen, dit is allemaal veel te leuk maar die studie HMDI vraagt ook wel veel tijd, dus-->

1 opmerking:

  1. Ben de blogs van de medestudenten aan t "opsporen"
    Jij bent de eerste die ik gevonden heb !

    Vanaf nu ga ik je volgen ......
    Groet Lars

    BeantwoordenVerwijderen