dinsdag 12 april 2011

Mijn eerste bericht

Waarschuwing: het volgende bericht gaat feitelijk nergens over!

Ben bezig met de online handleiding c.q. cursus 23 archiefdingen, en binnen die hoedanigheid ben ik vanaf heden uw kersverste doch niet maagdelijke medeblogger.
De naam onsamenhangende klanken komt van een boek dat ik 35 jaar geleden begonnen ben te schrijven en dat nog steeds niet af is. Elke keer wanneer ik de reeds geschreven pagina's nalees val ik in slaap.
Probeer dan maar beter de groep Ceremony waar ik in mijn incarnatie als Wickie drummer van ben. Site is min of meer onder constructie, vandaar een jump naar soundclick. U ziet, niet alle social media zijn mij vreemd.

1 opmerking:

  1. Reageren op je eigen bericht, wat een navelstaarderij. Maar ja, je moet alles een keer gedaan hebben en bovendien praat je ook wel eens tegen je spiegelbeeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen